Conversie Optimalisatie MET CTA

Veel Bezoekers maar Weinig Verkopen?
Dan doe je iets niet goed!

Waarom Conversie Optimalisatie?

Je hebt een prachtige website en je staat op de eerste pagina van Google, dankzij de SEO van SeoGarantie. Je krijgt duizenden bezoekers per dag, week of maand maar je hebt nauwelijks verkopen! Nauwelijks conversie.

Dit kan komen, omdat je duurder bent dan de concurrentie, maar het kan ook aan je website liggen. Je mist een goede CTA, oftewel een “Call to Action“.

Een weloverwogen landingspagina of Funnel, zal je sales zeker doen stijgen. Seogarantie.nl biedt, naast webservices, ook conversie optimalisatie aan. Conversie is belangrijk, want zonder goede conversie heb je geen sales of leads. Het kan frustrerend zijn om je website of webshop te optimaliseren voor conversie, als je niet weet hoe dat moet. Dit is echter logisch, omdat hier een hele studie achter zit.

Conversie Optimalisatie Analyze

Met een uitgebreide analyse kunnen we exact zien waar, wanneer en hoe je het beste je website of webshop kan aanpassen, zodat je bezoeker een klant wordt. Want eerlijk is eerlijk je wilt er ook iets aan verdienen. Je weet dan exact of Conversie Ratio voldoende is om je bedrijf op te schalen.

Onze analyze software voor Conversie Optimalisatie

Nou ja, onze? Wij gebruiken vrijwel alles van Google. Zo beheersen wij de methode om A/B testing te doen en zo exact te meten waar de bezoekers op klikken als ze op je website komen. Dit doen wij met Google Optimize. Google Optimize is een zeer uitgebreid systeem van Google dat er voor kan zorgen dat je elk plaatje, elk stukje tekst kunt afwegen op je bezoekers.

Voorbeeld
A: Wij geven een gratis cadeau weg ter waarde van 50 euro (klik hier knop)
B: Wil je een gratis cadeau ter waarde van 50 euro? (klik hier knop)

Dit zijn kleine verschillen, maar ze kunnen een gigantische invloed hebben. Om dit te meten sturen wij binnen in Google Optimize 50% van je bezoekers naar een andere versie van je website, in dit geval A en B.

Heatmapping

Door een heatmap te plaatsen op je site, kun je letterlijk meten wat je bezoeker doet. Er wordt dan een opname gemaakt van hetgeen je bezoeker op klikt. Stel, er wordt heel veel geklikt links bovenin, terwijl je er heilig van overtuigd was dat het niet zo was…

Daarmee kan je dus zelf zien wat de cijfers zeggen. Want er is maar één waarheid en dat is het meten! Aan een “gut feeling” heb je niets!

Funnel website

Een Funnel is een strategie om het maximale rendement te behalen uit je sales. Met een funnel kan je letterlijk je producten of diensten zo brengen, dat het voor je klant vanzelfsprekend wordt het te kopen of aan te schaffen.

Voorbeeld van een Funnel: Stel je hebt een product van 50 euro. Je verkoopt het met een korting van 20%. Je klant betaald en komt vervolgens op een andere pagina terecht met een product, die perfect past bij je eerste product. Dan is er een grote kans dat diegene daar ook in geïnteresseerd is. En het mooie is, dit meten we allemaal voor je.

Upsells en Downsells

Stel je hebt een product van 50 euro. Dan kan een klant die het product gekocht heeft, zoals het voorbeeld hierboven, een tweede product kopen voor een duurder bedrag, dat ook exact aansluit op het product. Dit noemen we upsell.
 
Het enige probleem is, dat de meeste betaalsystemen hier niet goed geprogrammeerd voor zijn. Eigenlijk een behoorlijk groot probleem. Wij gebruiken voor onze eigen webwinkels een plugin, die dat wel kan. Uiteraard kunnen wij dat ook voor jouw webwinkel inbouwen.
 
Met een downsell werkt het iets anders. Stel je hebt wederom een product van 50 euro. Dan kun je er voor zorgen dat, als iemand besluit verder te gaan kijken, de klant een bepaalde korting krijgt op zijn product, bijvoorbeeld geen 50 euro maar 40 euro.

 

Meer gaan verkopen met ons systeem?

Alles, maar dan ook alles, wordt voor je geregeld. In feite geef je alles uit handen om van je bedrijf weer een draaiende motor te maken. LET OP! Dit kost tijd en energie, het is daarom ook uiterst belangrijk om ons het werk te laten doen. Uiteraard zullen wij alles in overleg doen. En je zult verbaasd zijn van de mogelijkheden binnen onze service.

 
Maak niet dezelfde fout als vele anderen! Optimaliseer je website, want tenslotte draait het eindelijk toch om het succes!

 

Meer weten of offerte aanvragen?

Vraag direct een offerte aan voor 1 van onze diensten hieronder:​

Skype Consult?

Wil je een Skype call over een bepaald onderwerp? Dat kan! Plan direct een call in hieronder:
consulting

Vraag direct een offerte aan voor Conversie Optimalisatie

Diensten

Bekijk hieronder welke service voor jou
beschikbaar is omtrent SEO:

GMB
SCHEMA
Webboost

Prachtige websites met een eindeloos design nodig? 
Bekijk hier de pagina:

Webdesign

Om klanten makkelijker te woord te kunnen 24/7 is het handig om een chatbot te nemen voor je pagina/website, chatbot nodig?

Bekijk Chatbotservice

Het optimaliseren is key voor je bedrijf, en voor websites kan dit het begin of het einde betekenen online, meer weten over optimalisatie? Bekijk hier

Trotse partner van

Contact

Scroll naar top